Willekeurige onderbrekingen op jullie Atlassian omgeving

Incident Report for VoALM Support

Resolved

Ons team ziet inmiddels een volledig herstel bij het overgrote deel van de Atlassian-producten.
Onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit incident heeft veroorzaakt.
Posted Oct 21, 2025 - 07:06 UTC

Monitoring

Alle getroffen Atlassian-producten herstelen geleidelijk. Atlassian / AWS blijft de situatie nauw opvolgen terwijl achterstallige processen worden afgehandeld.
Posted Oct 21, 2025 - 05:11 UTC

Update

Er kunnen zich nog steeds willekeurige onderbrekingen voordoen in Atlassian, gerelateerd aan de Amazon AWS problemen. Van zodra volledig opgelost, brengen we jullie op de hoogte.
Posted Oct 20, 2025 - 14:33 UTC

Identified

Root cause werd gevonden en is inderdaad gelinkt aan de Amazon Web service outage. Atlassian werkt samen met Amazon aan een oplossing.
Posted Oct 20, 2025 - 10:24 UTC

Update

Oorzaak vermoedelijk door Amazon web services outage. Meer info kan je terugvinden op onderstaand VRT nieuws artikel:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/10/20/storing-amazon/
Posted Oct 20, 2025 - 08:52 UTC

Investigating

Momenteel kunnen er zich willekeurige onderbrekingen voordoen op jullie Atlassian omgeving. Atlassian is ervan op de hoogte en zoekt asap naar een oplossing
Posted Oct 20, 2025 - 08:04 UTC
This incident affected: Atlassian Apps (Jira Software, Jira Service Management, Jira Product Discovery, Confluence, Bitbucket, Atlassian Administration) and VoALM Platform.