Ons team ziet inmiddels een volledig herstel bij het overgrote deel van de Atlassian-producten. Onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit incident heeft veroorzaakt.
Posted Oct 21, 2025 - 07:06 UTC
Monitoring
Alle getroffen Atlassian-producten herstelen geleidelijk. Atlassian / AWS blijft de situatie nauw opvolgen terwijl achterstallige processen worden afgehandeld.
Posted Oct 21, 2025 - 05:11 UTC
Update
Er kunnen zich nog steeds willekeurige onderbrekingen voordoen in Atlassian, gerelateerd aan de Amazon AWS problemen. Van zodra volledig opgelost, brengen we jullie op de hoogte.
Posted Oct 20, 2025 - 14:33 UTC
Identified
Root cause werd gevonden en is inderdaad gelinkt aan de Amazon Web service outage. Atlassian werkt samen met Amazon aan een oplossing.
Momenteel kunnen er zich willekeurige onderbrekingen voordoen op jullie Atlassian omgeving. Atlassian is ervan op de hoogte en zoekt asap naar een oplossing
Posted Oct 20, 2025 - 08:04 UTC
This incident affected: Atlassian Apps (Jira Software, Jira Service Management, Jira Product Discovery, Confluence, Bitbucket, Atlassian Administration) and VoALM Platform.